Povodom Dana otvorenih vrata udruga 2023. koji se širom Hrvatske održavaju od 1. do 3. lipnja, svojim aktivnostima priključila se i naša Udruga.
Vrata udruge bila su otvorena za sve posjetitelje 01. i 02.06. u razdoblju od 10,00-12,00 sati a 03.06.2023. godine održan je webinar pod nazivom “Potrošači kao regulatori tržišta”.
U četvrtak i petak predstavljene su aktivnosti udruge, povijesni razvoj udruge od osnivanja do današnjeg dana te su predstavljeni aktualni projekti; “
- “Info centar potrošača” – centar za pružanje informacija i savjetovanja svim potrošačima na besplatni info telefon 0800 42 00 i mail adresu
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , stranica projekta: savjetovaliste.info - “Djeca kao potrošači” – kupovna moć djece, djeca moraju znati da su i oni potrošača da imaju pravo na izbor, da imaju pravo znati čime se igraju, što jedu, kako reklame utječu na njih, stranica projekta: https://www.djeca.dpm.hr
- “Zaštita potrošača – korisnika turističkih usluga” - Informiranje potrošača -turista o njihovim pravima putem novog web portala turist.dpm.hr, te web portala www.trosilica.info. Tijekom trajanja projekta na web portalu Društva ćemo objavljivati vijesti i članke o zaštiti potrošača korisnika turističkih usluga, stranica projekta: https://www.turist.dpm.hr/index.php?view=article&id=1:turist-kao-potrosac-u-republici-hrvatskoj&catid=9
U subotu u vremenu od 10,00-10,45 održan je webinar na temu “Potrošači kao regulatori tržišta” . Webinaru su u većini prisustvovali predstavnici udruga za zaštitu potrošača, tek pokoji potrošač fizička osoba. Raspravljalo se o kupovnim navikama potrošača, o cijenama, o eventualnoj uštedi kod kupnje i slično. Utvrđen je zaključak da potrošači doista jesu regulatori tržišta jer svojim kupovnim navikama omogućavaju ili ne omogućavaju trgovcu dizanje/spuštanje cijena. Još jednom pozivamo sve potrošača da prije kupnje sastave popis potrebnih namirnica te da ponekad naprave koji korak više kako bi isti proizvod kupili po nižoj cijeni kod drugog trgovca i time dali do znanja “skupljem” trgovcu da ne podržavamo višu cijenu.
Glavna tajnica
Gordana Lukić