Povjerenstvo za reklamacije - Međimurske vode
Zanimljivo

Povjerenstvo za reklamacije - Međimurske vode

U travnju 2024. godine  Međimurske vode d.o.o. donijelo je Odluku o formiranju novog u Povjerenstva za reklamacije potrošača. U radu povjerenstva mora sudjelovati i predstavnik udruge za zaštitu potrošača. Svi pružatelji javnih usluga su sukladno Zakonu o zaštiti potrošača u obvezi imati formirano Povjerenstvo za reklamacije potrošača pa tako i Međimurske vode d.o.o. koji su pružatelj javne usluge vodoopskrbe i odvodnje na području Međimurske županije.

Kao rezultat dobre suradnje Društva potrošača Međimurja i Međimurskih voda, za člana u Povjerenstvo imenovana je glavna tajnica društva – Gordana Lukić.

Povjerenstvo za reklamacije rješava prigovore/reklamacije potrošača u drugom stupnju. Isto je dužno u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije/prigovora pisanim putem  odgovoriti potrošaču.  

Povjerenstvo je dužno djelovati kao savjetodavno tijelo te na transparentan, objektivan, i ne diskriminirajući način donositi odluke koje se odnose na zaštitu prava potrošača – korisnika javnih usluga.

Reklamacija se najprije podnosi pisanim putem u poslovnim prostorijama Međimurskih voda, usmeno na zapisnik, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu reklamacije@medjimurske-vode.hr . U roku 15 dana od primitka potrošač mora dobiti odgovor te ukoliko nije zadovoljan može pisati prigovor pisanim putem Povjerenstvu za reklamacije potrošača na adresu Međimurskih voda d.o.o., Ulica Matice hrvatske 10, 40 000 Čakovec s naznakom „za Povjerenstvo za Reklamacije potrošača“.

Karmen Bistrović

Related Articles

Pristupnica

Free Joomla templates by Ltheme