Vaša prava, naša misija | Strategija

Kao potrošači, mi smo dio svake transakcije (trgovine) koja se događa u Međimurskoj županiji, Republici Hrvatskoj, Regiji i Europskoj uniji, jednom riječju na planeti. Mi smo u središtu mnogih izazova i prilika s kojima se suočava naša zemlja na gospodarskom planu kao dio globalizacije. Međutim , naš glas se često ne čuje, te nas se doživljava kao slabiju stranu na tržištu, no potrošači su regulatori tržišta.

Vizija Društva potrošača Međimurja (DPM) je organizirati društvo u kojem su ljudima dostupne sve informacije te imaju pravo, kao informirani građani, na samostalan izbor roba i usluga u kojem su prava potrošača zajamčena zakonom čije provođenje garantiraju institucije sistema.

Vizija za budućnost temelji se na korištenju moći i mudrosti globalnog potrošačkog pokreta i preko udruga za zaštitu potrošača, uključivanjem i samih potrošača. Naša vizija uključuje otkrivanje moći potrošača na hrvatskoj globalnoj razini i pozicioniranje potrošačkih skupina s novim osjećajem važnosti i neposrednosti u svakodnevnim ljudskim životima.

Misija DPM je osigurati da se naša prava kao potrošača ne mogu nikada ignorirati, a glas potrošača se mora čuti i poštivati ! Moramo uvjeriti sve subjekte da su potrošači korektivni faktor tržišta.

Pobornici smo prava potrošača u Hrvatskoj i inozemstvu kako bi se pomoglo zaštititi i osnažiti potrošače u regiji.

Cilj djelovanja DPM je urediti  lokalno, regionalno, nacionalno i globalno tržište gdje potrošači imaju pravo preispitati nepoštenu, potencijalno opasnu i neetičku praksu trgovaca i pritom je eliminirati, jer potrošači su regulator tržišta.

Provodeći takvu strategiju u Međimurskoj županiji i Republici Hrvatskoj ćemo stvoriti kompletnim profil potrošača kojeg se cijeni i sluša u sve globaliziranijem i digitaliziranijem svijetu, te ćemo tako povećati kolektivnu moć i svijest potrošača organiziranih u udruge i na taj način ćemo postati dio svjetskog pokreta koji će imati veći pozitivan učinak i za potrošače u Hrvatskoj.

Strategija je zamišljena kao suradnja s udrugama za zaštitu potrošača na provođenju koordiniranih, ciljanih, nacionalnih kampanja i propagiranja koja će imati velik učinak u poboljšanju i osnaživanju potrošačkih prava u Hrvatskoj, a time i EU. To ćemo na hrvatskom tržištu provesti konkretnim akcijama i putem otvorenih stručnih foruma za donošenje politika koje definiraju prava potrošača. Korištenjem smjernica Europskog parlamenta, Europske komisije i Consumer International-a te praćenjem detaljnih povratnih informacija udruga za zaštitu potrošača, razviti ćemo sustav zaštite potrošača koji ima instrumente za postizanje nove razine uspjeha udruga za zaštitu potrošača i potrošače.

Naša je najveća snaga je jedinstvo hrvatskih potrošača, njihova energija, pronicljivost, stručnost i neusporediv potencijal što je temelj i okosnica onoga što možemo učiniti zajedno.

Zbog toga je omasovljenje, te usmjerenost na veću usklađenost i partnerstvo između udruga za zaštitu potrošača u Hrvatskoj, ključna u našoj strategiji.

Zajedno ćemo postići velike promjene utjecajnim lobiranjem temeljenim na dokazima, te učinkovitim, ciljanim, lokalnim, regionalnim i nacionalnim kampanjama koje rješavaju probleme s kojima se potrošači susreću na hrvatskom i globalnom tržištu. To ćemo postići inzistiranjem na promjenama u praksi trgovaca i postizanjem boljih ponuda i uvjeta za potrošače. Želimo do maksimuma povećati priliku da udruge za zaštitu potrošača rade zajedno i uče jedni od drugih.

Uvest ćemo inovacije kako bismo osnažili DPM i potrošače u čijoj smo službi. Potpunim iskorištavanjem prilika koje nam je pružilo digitalno doba,  raditi ćemo na stvaranju suradničke online platformu za hrvatski i globalni potrošački pokret koja će podupirati nove oblike osnaživanja potrošača i prednosti korisnika.

Takva digitalna inovacija omogućit će hrvatskom pokretu za zaštitu potrošača, zajedno sa potrošačima, da progovore jednim glasom na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i globalnoj pozornici, boreći se protiv nepravde na hrvatskoj i globalnom tržištu snagom koja je potreban da bi trgovci, bankari i političari obratili pozornost.

Platforma koju želimo stvoriti bit će i prostor gdje će udruge za zaštitu potrošača dijeliti znanje, najbolje prakse i resurse, pristupati i pridonositi istraživanju i razvijati materijale za kampanje kao i alate za digitalno osnaživanje. Bit će to platforma koja je otvorena i dostupna svakom članu udruga za zaštitu potrošača, pružajući im niz mogućnosti za uključivanje u provedbu politike zaštite potrošača.

Izazov je suradnjaKrenimo zajedno raditi da bismo zaista učinili potrošačka prava najjačim agentom promjena u Hrvatskoj, za Hrvatsku zemlju informiranih i educiranih potrošača, svjesnih svojih potrošačkih obaveza i prava.

Pristupnica

Slanjem pristupnice slobodno i izričito dajete privolu DRUŠTVU POTROŠAČA MEĐIMURJA kao voditelju zbirke osobnih podataka da Vaše osobne podatke može obrađivati i koristiti ISKLJUČIVO za vođenje evidencije članova DRUŠTVA POTROŠAČA MEĐIMURJA.

Članarina je godišnja: 30 kn - aktivni, 10 kn . podupirajući, invalidi i umirovljenici s mirovinom manjom od 2.000,00 kn nisu obvezni plaćati članarinu.